FANDOM

Opis

Vitani a raczej eksperyment 02. Jej rasy nieda się nazwać ponieważ została stworzona przez człowieka.

Wygląd

Vitani ma sierść koloru biszkoptowego. Potargana sierść sprawia ,że wygląda na większą niż jest. Końce łap koloru szarego. Rozczochrana grzywka koloru rudawego. Oczy żółte.

Biografia

Był to okres kiedy medycyna i chemicy rozwinęli się. Wpadnięto na pomysł stworzenia nowej rasy psa ,który był stworzony do ochrony i wojen. Pies ten miał być ,,niezniszczalny". Zaczęto mieszać różne geny: psa, wilka ,niedźwiedzia w mniejszym stopniu. Gotowe geny wszczepiono połączono z genami jeden suczki. Aby wszystko poszło sprawnie ,postanowiono połączyć ją z wilkiem. Kilka miesięcy później na świat przyszły trzy szczeniaki. Nie miały one imion ani nazwy ras więc nazwano je eksperymentami 01 ,02 i 03. Były to trzy dziewczynki. Tą rasę uznawano za strzał w dziesiątkę! Do czasu aż samice podrosły. Przydzielono je do klatek. Za małych były słodkie ,niewinne ale razem z wiekiem stawały się bestiami. Dwie oprócz ,Vitani której charakter się nie zmienił. Pewnego dnia ,eksperyment 01 i 03 uciekły z klatek. Nabardziej przerażające były oderwana i poszarpane przez dziewczyny klatki. Na ulicach zapanował nie pokój. Rozpoczęło się od rozszarpany zwierząt ,ale sprawy zaszły zadaleko. Ataki na ludzi były coraz częstsze. Ofiary śmiertlenle liczyły kilka dziesiątkę osób ,poranione kilka tysięcy. Zażądzono natychmiastowe uśpienie zwierząt. Vitani słysząc tą wiadomość postanowiła uciec. Wpiegła do wody i razem z nurtem popłynęła w nieznane. Dopłynęła do zatoki przygód gdzie została ,przygarnięta przez Ryder'a. Jako eksperyment nauczyła się wiele rzeczy dlatego została wynalazcą. Do tej pory nie wiadomo ,czy eksperymenty żyją ,zabroniono eksperymentowania w genach. Aby sprawa ucichła i nigdy nie powróciła ,nigdy nie nadano nazwy rasy dla eksperymentów...

Charakter

Vitani odróżnia się swoich charakterem od sióstr. Jest stanowcza ,pomocna i nie aż tak agresywna jak rodzeństwo. Miła ale też i czasem zamknięta w sobie. Trudno wyprowadzić ją z równowagi. Lubi żarty ale czasem nie warto przy niej żartować... Bardzo dba o swoich przyjaciół i obrania ich w potrzebie.

Relacje

Ciekawostki

  • Nie wiadomo jakiej jest rasy.
  • Podobno podczas jej ,,tworzenia" mieszano w genach tygrysa! Można tym wytłumaczyć szybki bieg ,oraz  mocny zgryz.
  • Jest najsilniejszy z psiego patrolu.

Lubi

Nie lubi

Dubbing

Galeria