FANDOM

Opis Edytuj

Tasha to pupilka sławnego DJ. Nie mieszka w zatoce przygód jednak poznała niektóre pieski z Psiego patrolu.

Wygląd Edytuj

Suczka ma sierść koloru jasno brązowego z łatkami biszkoptowego odcieniu. Oczy jasno niebieskie. Ma bardzo długie włosy. Grzywka lekko ulizana a na ,,górze" ma koka. Włosy koloru jasno różowego z ciemniejszymi końcówkami.

Biografia Edytuj

Tasha wychowywała się od początku na ulicy. Nie miała zbyt łatwo. Ludzie odpychali ją od siebie. Słońcu została znaleziona przez swojego pana. Okazało w się on bardzo sławnym DJ. Obecnie mieszka razem z nim i i użycza swojego głosu do jego utworów.

Osobowość Edytuj

Szalona i odważna. Jest miła nie często się złości. Kiedyś sprawiała bardzo dużo problemów swojemu panu. Była wtedy bardzo ruchliwa.

Relacje Edytuj

Uwaga!Relacje Tash'y są opisane tylko z pieskami ,które zna!:

Malcolm

Tasha uważa Malcolm'a za dobrego przyjaciela. Jest także w nim zakochana jednak nie okazuje tego. Wie ,że on jest parą z Sunset dlatego nie chce pogorszyć z nim relacji. Oboje dzielą pasję do tego samego zawodu. Malcolm bardzo ją lubi. Uważa za najlepszą kumpelę w której zawsze znajdzie oparcie.

Sunset

Tasha bardzo lubi Sunset tak samo jak ona ją. W jej obecności nie ujawnia tego jednak Tasha żywi do niej zazdrość o Malcolm'a. Sunset niewie ,że Tasha jest zakochana w Malcolm'ie.

Dylan

Dobry przyjaciel jednak nie miała okazji go dokładnie zapoznać. Dylan ją lubi nawet bardzo przez chwilę był w niej zauroczony. Tasha dała mu kilka porad jak zdobyć serce Briany.

Skipper

Nie poznała jej zbyt dobrze jednak słyszała ,że jest bardzo odważna. Z opowieści o niej chciałaby być jak Skipper.

Lubi Edytuj

Słońce

Spacere

Muzykę

Spędzać czas z przyjaciółmi

Nie lubi Edytuj

Deszowych dni

Strach Edytuj

Robaki

Edytuj

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki