FANDOM

Opis

Simba jest królem Psiej Ziemi po pokonaniu Skazy, oraz po swoim powrocie. Jest to psia wersja Simby z Króla Lwa.

Wygląd

Simba ma pomarańczowo-złotą sierść z blado-piaskowym podbrzuszem, pyskiem i łapami. Posiada czerwono-brązową grzywę, wraz z końcówką ogona. Jego oczy są czerwono-pomarańczowe, a nos ciemno-różowy, a jego obwódka na nosie jest ciemniejsza. Simba jest bardzo podobny do swojego ojca.

Charakter

Simba jako szczeniak był pełen energii, pomocny i przyjacielski. Zawsze pomaga swoim przyjaciołom w potrzebie i nawet jest otwarty na nowe znajomości. Często chwalił się swoim królewskim pochodzeniem, lecz nie uważał że jest lepszy od innych bo i tak jak to się mówi nikt nie jest doskonały. Nie mógł się doczekać chwili gdy zostanie władcą, lecz po śmierci ojca i wygnaniu do dżungli żył bez trosko i bez problemu. Gdy stał się dorosły zaczął się zastanawiać nad swoim życiem, dlatego po spotkaniu z Nalą i duchem Mufasy miał chęć odzyskania tronu. Jest bardzo dobry i troskliwy, oraz nadopiekuńczy w stosunku do Kiary. Bardzo go bolało to gdy Kiara powiedziała do niego:

"Ty nigdy nie będziesz Mufasą!".

Lubi

  • Władzę
  • Swoją rodzinę z Psiej Ziemi
  • Psią Ziemię
  • Dobro

Nie lubi

  • Swojej rodziny ze strony Złej Ziemi.
  • Zła
  • Złych kotów

Relacje

Cytaty

"Ogień jest zabójcą, a czasem to co przetrwa jest lepsze i silniejsze niż to co było. Jak dostanie szansę"

"Ty i ja to jedno"

Ciekawostki

  • Był faworyzowany na Simbie z Króla Lwa.
  • Dawniej miał mieć rasę Chow Chow.
  • Jest o kilka lat młodszy od swojego odpowiednika. Z poglądu na ich pokolenia.

Dubbingi

Polska - Młody: Michał Mech

Nastoletni: Paweł Iwanicki

Dorosły: Paweł Tucholski

Krzysztof Banaszyk

USA - Młody: Jonathan Taylor Thomas

Nastoletni: Shaun Fleming

Dorosły: Matthew Broderick

Galeria