FANDOM

Opis

Siedmio letnia kundelka o imieniu Kira. Przywódca Super Agenci.

Charakter

Przebiegła ,sprytna sprytna niemiła wcielenie zła. Silna psychicznie ,nie czuje bólu. Nie lubi nikogo. Uważa ,że swoich przyjaciół nielubi tylko daży zaufaniem. Przy okazji jest nieufna. Obmyśla plany i strategie jednak kiedy trzeba improwizuje. Nie znosi sukienek śpiewania i rózżnych malowideł do oczu. Jest rozważna ale lubi ryzyko. Jej wrogiem jest Psi Patrol i za wszelka cenę chce go zniszczyć. Nie wzpółpracuje z nikim. Jest dość mądra. Odważna nie cofnie się przed niczym. Sarkastyczna nie lubi drętwiaków. Nie odwzajemnia uczuć ,zakochasz się w niej...Nie masz co liczyna odwazejmnienie ,raczej możesz liczyć na śliwe pod okiem...Czasami wymaga zbyt dużo od swojego zespołu.

Wygląd

Ma 90 cm wysokości. Jest szczupła ale to nie znaczy ,że słaba fizycznie ,wręcz przeciwnie. Swoją siłą doruqnuje Valce. Ma długie łapy co pozwala jej wysoko skakać i szybko biegać. Kremowo-biszkoptowa sierść. Koło pyszczka i na plecach ma po trzy zaostrozne paski (jak u tygrysa) w kolorze brązowym. Żółte oczy przypominające te u wilka. Ma dobry wzrok.

Umiejętności

Suczka jest bardzo silna. Z pewnością doruwnuje Valce. Czasami kiedy chce przybić z kimś piątkę ,łamie mu łapę ale nie ważne... Dobry wzrok i słuch to jej atrybuty. Wystarczy lekki szelest liści aby go usłyszała. Potrafi dostrzeć przedmioty osoby oddalone od niej o 50 metrów. Bardzo wysoko skacze. Kiedy jej się chce potrafi wzbić się na prawie 2 metry. Talże szybko biega. Odnotowano u niej prawie 50 km/h. Ma mocny ścisk w szczęce. Jednym ugryzieniem potrafi zmiarzdżyć kość. Węch też ma dobry no ake...to pies.

Relacje

Cały Psi Patrol-Nie lubi nikogo z psiego patrolu ,kto sie przyjaźni z psim patrolem jest dla niej zdrajcą.

Swettie-Nie lubi. Uważa ,że Sweetie chce zniszczyc psi patrol ,a tak naprawdę jest zonata z jednym z nich. 

Tiffany-Zdrajca ,nie lubi jej.

Agenci- Nie lubi nich jednak darzy ich ogromnym zaufaniem.

Ciekawostki