FANDOM

Opis

To puppyfikacja Flippiego z Happy Tree Friends. Jego rasa to rottweiler. Pracuje jako weteran wojenny. Cierpi na zespół stresu pourazowego i zaburzenie tożsamości.

Wygląd

Flippy

Flippy ma pistacjową sierść, żółte oczy i różowy nos.

Fliqpy

Gdy zamienia się w Fliqpiego jego źrenice oczne zmniejszają się i w dodatku ma wyostrzone zęby/kły. W dodatku wysuwają mu się pazury z łap.

Osobowość

Normalny stan

W swoim normalnym stanie jest lubiany, bardzo towarzyski i uprzejmy. Chętnie spędza czas z innymi na zabawę w chowanego i chodzenie do kina. Jest także wrażliwy. Lubi też tak zwane "herbatki" jako, że o nich właśnie myśli jako o czymś uspokajającym gdy zostaje poddany hipnozie. Jest ukazana jako przyjazna osoba, do czasu aż nie ujawni się jego druga osobowość. Zdaje się być bardzo dobrym przyjacielem Flaky ze względu na wspólnie zajęcia, takie jak gra w chowanego, kemping, wizyty w kinie, czy fakt, że nawet po wypadku samochodowym z ich wspólnym udziałem.

Jako Fliqpy

Flippy na wojnie przeżył koszmar, z którym nawabił się Zespołu Stresu Pourazowego. Za każdym razem, gdy widzi obrazy przypominające te z wojny, do jego ciała wchodzi fliqpy, np.: przebicia balonów, pistolet sygnałowy, stukanie dzięcioła, plama po ketchupie i ananasy, który wyobraża sobie jako granat. Flippy wraz z dwoma kolegami zostali wysłani na wyspę opanowaną przez tygrysy. Mieli za zadanie zabić ich Generała/Przywódcę. Niestety. Flippy nie był doświadczonym żołnierzem i przez wypadek zabił swoich dwóch kompanów. Obrazy ich śmierci wywołało u niego PTSD (Zespół Stresu Pourazowego) i tak pierwszy raz do jego ciała wszedł Fliqpy.

Relacje

Z regularnymi pieskami w PP

Chase - lubi go.

Marshall - ogromny niezdara.

Skye - dawniej się w niej podkochiwał. Obecnie są przyjaciółmi.

Everest - toleruje ją.

Zuma - niezbyt.

Rocky - nudziarz.

Rubble - nie!

Tracker - jak można się bać ciemności?!

Sweetie - nienawidzi jej.

Pozostali

Flaky - Zdaje się być bardzo dobrym przyjacielem Flaky ze względu na wspólnie zajęcia, takie jak gra w chowanego, kemping, wizyty w kinie, czy fakt, że nawet po wypadku samochodowym z ich wspólnym udziałem. Ogólnie są zakochani w sobie.

Cuddles - przyjaciel.

Giggles - dawniej się w niej podkochiwał. Obecnie są przyjaciółmi.

Thoothy - przyjaciel.

Petunia - przyjaciółka.

Lumpy - niezbyt.

Handy - przyjaciele.

Sneaky - znajomy.

Chihuahua Ka-Boom - przyjaciele.

Nutty - niezbyt go lubi.

Sniffles - niezbyt.

Russel - trochę

Mole - niezbyt.

Lifty - nie!

Shifty - nie!

Mime - nie lubi go.

Disco dog - denerwuje go.

Opis stroju

Flippy nosi na szyi ciemnoszarą obroże na której są 2 nieśmiertelniki. Zawsze jest ubrany w mundur wojskowy i beret.

Ciekawostki

  • Jest to Flippy z Happy Tree Friends.
  • Dawniej walczył w wojsku.
  • Jest najgroźniejszym pieskiem w Psim patrolu.
  • Jest to jeden z najodważniejszych piesków z Psiego patrolu.
  • Po opisie przypomina Hutcha.