FANDOM

Opis Edytuj

Coral (Czyt.Koral) OC użytkownika KeylaLps. Sześcioletnia suczka Alaskan Malamute. Z zawodu poszukiwacz skarbów ,dawniej pirat. Dziewczyna Tracker'a.

Wygląd Edytuj

Sierść suczki jest koloru jasno szarego. Na plecach i częściowo ogonie ma białe łatki.Pyszczek także biały. Oklapnięte uszka i długi ogon. Ma dwu kolorowe oczy brązowe i niebieskie.

Charakter Edytuj

Silna i wytrwała. Potrafi poradzić sobie w prawie każdej sytuacji. Zaradna odważna jak przystało na piratke (Dawniej). Jednak pomimo to jest miła i słodka. Urocza i bardzo troskliwa. Uwielbia czasami ubrać się w jakąś ładną sukienkę lub pomalować powieki.

Zawód Edytuj

Coral z zawodu jest poszukiwaczką skarbów. Najczęściej współpracuje z Tracker'em. Jednak czasami wzywana jest na misję sama. Nie musiała przechodzić szkolenia ponieważ już wcześniej je przechodziła jako pirat. Uwielbia swój zawód.

Wygląd strojów: Edytuj

Na misje-  Jest to brązowa kamizelka. Na głowie ma kapelusz. Na łapkach ma buty. Brązowy plecak wyposażony w wykrywacz metali, lornetkę, szczypce oraz łopatę.

Mission Paw- Czarno-brązowa kamizelka z żółtymi świecącymi elementami. Na głowie ma Chełm z jej odznaką. Plecak czarno-brązowy. Wyposażony jest w lornetkę sczypce i skrzydła.

Air Pup- Skrzydła z turbo doładowaniem. Brązowa kamizelka. Na głowie ma brązowy kask z szybką z zoom'em.

Sea Patroller- Brązowy strój kąpielowy. Na głowie brązowy czepek. Plecak wyposażony w trzy turbiny dzięki ,którym pływa.

Wygląd Pojazdów: Edytuj

Na misje- Pojazd podobny do pojazdu Chase'a tylko ,że brązowy. Wyposażony w wyciągarkę i drona.

Mission Paw-Brązowo-Czarny wóz terenowy. Wyposażony w drona, lampę i wyciągarkę.

Sea Patroller- Brązowa łódź podwodna wyposażona w szczypce, lampe i line z hakiem.

OdznakaEdytuj

Odznaka Coral jest koloru jasno miętowego. Na niej widnieje brązowa skrzynia.

Biografia Edytuj

Coral urodziła się w małym miasteczku. Niestety jej tata zmarł miesiąc przed jej narodzinami. Wiodła spokojne życie aż do czasu kiedy zmarła jej mama. Bardzo to przeżyła. Postanowiła opuścić osiedle i przeprowadzić się. Zamieszkała na wyspie zamieszkanej przez dobrych ludzi. Okolica była przepełniona piratami dlatego prawie codziennie mieszkańcy musieli się z nimi zmagać. Kilka miesięcy później do Cofał przyjechała jej kuzynka Valka. Zamieszkały razem. Obie suczki były bardzo zaciekawione życiem pirackim. W wieku 3 lat Coral i Valka zostały piratami. Coral na początku była zachwycona lecz później znudziło jej się. Postanowiła odejść od załogi. Kiedy miała wyruszyć w podróż do dawnego domu rozpętał się straszny sztorm. Coral próbowała z wszystkich sił opanować sytuację jednak żywioł okazał się silniejszy. Jej statek rozbił się o wielką falę. Przez chwilę pływała w morzu jednak szybko wskoczyła na skrzynie że skarbami i potrzebnymi rzeczami ,którą dostała od Valki. Dryfowała po morzu aż w końcu dopłynęła do wyspy. Postanowiła narysować mapę do tej wyspy i włożyć do pustej butelki. Kiedy Zuma był na akcji zobaczył tą butelkę i postanowił ją wziąć. Ryder myślał ,że to mapa do skarbu dlatego wezwał wszystkie pieski w sprawie poszukiwań (Nawet Everest i Tracker a). Kiedy Pieski odnalazły już ,"skarb" okazało się ,że na wyspie jest jeszcze Coral. Ryder przygarną ją i postanowił ,że dołączy do Psiego patrolu. Wtedy poznała Tracker'a w którym z wiekiem czasu się zakochała tak jak on w niej. Kilka miesięcy później zostali parą.

RelacjeEdytuj

Chase-Lubi go nawet bardzo.

Everest-Nie za bardzo. Często się kłócą. Everest jest zazdrosna o Chase'a

Skye-Dobra przyjaciółka. Zawsze znajdą w sobie oparcie.

Zuma-Hmm no nawet się lubią. Jednak niespędzają razem zbyt dużo czasu.

Rubble-Dobry przyjaciel. Często się bawią.

Tracker-Kocha go. Są parą.

Sweetie-Nie lubi jej.

Alex-Lubi go.

Amy-Przyjaciółka.

Ana-Lubi ją.

Ares-Dogadują się.

Aurora-Nawet nawet

Bobi-Lubią się

Briana-Lubi ją.

Victoria-Lubią się.

Brooklyn-Kumpela.

Clif-Nawet.

LubiEdytuj

Zabawę.

Przebywać z Tracker'em.

Nie lubiEdytuj

Niebezpieczeństw

Kiedy Tracker wyjeżdża.

==Strach.

Kiedy Tracker'owi grozi niebezpieczeństwo.